Vraag

Voor Leatherman Nederland heeft Ambrix een online strategie en platform gecreeërt waarbij de merkbeleving van dit eigenzinnige multitoolmerk centraal staat. De inzet en integratie van social media geeft 'early adopters' en ambassadeurs direct de mogelijkheid zich te verbinden aan het merk en de Tread.

Strategie



Platformontwikkeling
Usability (UX)
Technische doorlichtingen

Design



Conversiegericht
Conceptontwikkeling
Responsive Design

Development



Front-end & Back-end
CMS/API Integraties
Ambrix Infinity
Mobile

Service



Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
Maandelijkse rapportages
Web Analytics
Hosting
Website onderhoud
Domeinbeheer
Beheer & servicecontracten

WAT IS LEATHERMAN TREAD?

De Tread is een multi-tool voor om je pols, waarbij de verschillende schakeltjes per stuk bestaan uit twee tot drie functionele hulpmiddelen, die bij elkaar opgeteld 25 verschillende functies vervullen. Omdat de volledige armband uit schakels bestaat, is het heel gemakkelijk om ze te verwisselen, of het formaat ervan aan te passen aan je pols.

Oplossing

De sterke online identiteit bevestigt de expertise, kennis en kunde van Leatherman. Op de nieuwe website vindt de bezoeker eenvoudig de verschillende verkooppunten, zowel de online shops als de fysieke winkels. Bezoekers kunnen hun ervaringen met de Tread delen via social media. De grote afbeeldingen op de homepage zorgen voor de typische Leatherman-sfeer. De verschillende secties op de website zijn zó ingericht dat merkactivatie en loyaliteit optimaal samenkomen.

Resultaat

Direct na livegang kwamen er geleidelijk meer bezoekers op de website. Binnen een korte tijd was het aantal organische bezoekers op leatherman.nl verdubbeld.

Laten we samenwerken

Martijn Bakker, Partner
026 - 79 505 87
Neem contact op
Deel deze pagina: