Vraag

Nobel Wijnkoperij vroeg Ambrix om een nieuwe webshop waar gebruikers eenvoudig (op een geavanceerde manier) kunnen zoeken binnen het aanbod van wijnen en apperitieven. Ook werd ingezet op de vindbaarheid van de verschillende specifieke wijnen.

Strategie



Platformontwikkeling
Usability (UX)
Technische doorlichtingen

Design



Conceptontwikkeling
Conversiegericht
Responsive Design

Development



Front-end & Back-end
Mobile

Service



Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
Maandelijkse rapportages
Web Analytics
Hosting
Website onderhoud
Domeinbeheer
Beheer & servicecontracten

Oplossing

Ambrix ontwikkelde voor Nobel Wijnkoperij een vernieuwde webshop, waarbij bezoekers eenvoudig vanuit de wijnkelder haar producten kan bestellen. Een apart filtersysteem zorgt ervoor dat de gebruiker specifiek kan bepalen naar welk product hij op zoek is. Om de conversie te verhogen kwam Ambrix met 'Slim afrekenen'; een functie waarbij bezoekers bepaalde kortingen en suggesties krijgen aan de hand van zijn/haar wensenlijst.

Ook is er aandacht besteed aan vindbaarheid in zoekmachines (SEO). Met de vernieuwde website steeg het aantal organische bezoekers, en beschikt de wijnkoperij over veel vergaarde data waarmee strategisch gestuurd kan worden.

Resultaat

Resultaten van onze nieuwe site ten opzichte van de vorige (een jaar eerder):

Laten we samenwerken

Martijn Bakker, Partner
026 - 79 505 87
Neem contact op
Deel deze pagina: