Event Manager & Planner

Categoriën:
De opdracht
Ontwikkel een softwarepakket die ervoor zorgt dat (zaal)boekingen snel kunnen verwerkt, zodat er weinig overhead ontstaat. En verzorg dat het totale proces van aanvraag tot after sales gecovered is.
Een intelligent systeem
Binnen de horeca is het eerder regel dan uitzondering dat men met (Excel) lijsten hun bezettingsgraad bijhoudt. Wanneer een klant een aanvraag inschiet bij een ondernemer, wordt deze direct via e-mail naar de ondernemer verzonden. Hierna is de ondernemer veel tijd kwijt om alles met de klant af te stemmen, laat staan het inboeken in de agenda. Dit proces kan een stuk simpeler met een systeem dat voor de ondernemer nadenkt.
Grip binnen de organisatie
Door direct de aanvraag (voorlopig) in te plannen en de klant een automatische - persoonlijke - e-mail te sturen kan direct worden afgestemd, terwijl de ondernemer nog geen handmatige handeling heeft verricht. Dit proces kun je op meerdere lagen verbeteren, tot aan het daadwerkelijke evenement wat plaatsvindt en de after sales. Bovendien geeft een dergelijk systeem ook inzicht in de populariteit van uw zalen, producten en omzet op de vloer.
Tal van opties
Het systeem bied tal van functionaliteiten; Van productbeheer tot arrangementsbeheer en eenvoudige e-mail communicatie. Zo is er op elk moment overzicht binnen de organisatie. De managers hebben toegang om alle afspraken aan te passen en alles aan te sturen, terwijl mensen op de vloer enkel leesrechten (uitvoer) verrichten. Dit zorgt ervoor dat rapportages/excel lijsten overbodig worden en alles accuraat in 1 systeem staat.
Resultaten
  • done MultiuserTe gebruiken door directie, manager & op de vloer
  • access_time 1000% besparingGeautomatiseerde invoer t.o.v. handmatig
  • nature 20 bomenJaarlijkse besparing door elektronisch werken
  • perm_data_setting 100%Uitbreidbaar