Corporate Identity

Categoriën:
De opdracht
Ontwikkel een responsive website met bijbehorende huisstijl waar gebruikersgemak en eenvoud bijdragen aan een optimale user experience welke gaat bijdragen aan meer conversie. De huisstijl moet zowel online als offline dezelfde sfeer uitstralen. Een van de belangrijkste kerntaken van de website is dat prospects de mogelijkheid hebben om snel en eenvoudig een aanvraag in te dienen.
Stijlupdate
Om het redesign van de website te ondersteunen, hebben we de stijlelementen compleet from scratch ontwikkeld. De kleurstelling van de huisstijl zijn gewijzigd en daarnaast hebben we een nieuw lettertype toegepast welke goed past bij de moderne uitstraling. Daarnaast zijn o.a. de menukaarten, posters, borden, visitekaarten, vlaggen geheel op maat ontwikkeld om de stijl op de vloer ook zo goed mogelijk door te trekken. Ook de website heeft deze stijl gekregen, zodat alles 1 geheel blijft.
Eenvoudige landingspagina
De homepage heeft zijn eigen landingspage waarop alle informatie over de mogelijkheden binnen het concern te vinden is. .In plaats van alle informatie direct te presenteren is er gekozen voor een simplistisch design om de bezoeker direct naar de "aanvraag" pagina te leiden. Dit resulteert in een efficiëntere salesfunnel waar de website volledig in ondersteund.
Resultaten
  • people 184Unieke bezoekers binnen 24 uur
  • search 14%Meer bezoekers vanuit Google
  • pageview 21%Meer pagina weergaven
  • contact_support 10 a 15Aanvragen per dag